Blog

Kreatyna – czy tylko na czczo?

Data dodania:

Zgodnie z instrukcjami zażycia proponowanymi przez producenta, większość odżywek i suplementów "wchłania się w pełni", będąc spożywanymi na pusty żołądek, czyli na czczo. Nie dziwi zatem, że spora część osób korzystających z tego typu produktów, przesuwa w czasie swoje posiłki, by dać pole do popisu np. kreatynie. Jednak, jak wiadomo, zalecenia producentów to jedno, rzeczywistość to drugie. Zastanówmy się, czy kreatyna rzeczywiście powinna być spożywana tylko na czczo. Kreatyna to nieodłą ...

Więcej

Co daje kreatyna? Kreatyna a redukcja tkanki tłuszczowej

Data dodania:

Ktoś może pomyśleć – kreatyna i odchudzanie? Przecież to nie idzie ze sobą w parze. A jednak. Mimo, że kreatyna kojarzy się z budową masy ciała, jest niezwykle przydatna w procesie redukcji tkanki tłuszczowej. Zyskując, możemy wiele stracić, w tym pozytywnym sensie. Zastanówmy się kiedy. Przeciętny Kowalski raczej nie sięgnie po kreatynę jeśli postanowi przybrać na masie, raczej zacznie spożywać więcej pokarmów. Nieco inaczej zachowują się miłośnicy sportów siłowych, którym zależy na rozb ...

Więcej